and now i’m randomly depressed for no reason oops

ugh i sort of finished this sad korrasami art but i kind of hate it but i think i should just stop looking at it and i might think it looks good enough to post tomorrow ._.

geneslamm asked: She's not evil she's just looking sassy cuz she beat someone in a sick dance competition. Book 4 is all about a dance contest. That's why it's called BALANCE.

swan2swan:

owldee:

haha, works for me!

book 4: footloose

because the one ep in atla wasn’t enough

Korra can’t dance because she’s in a wheelchair. But Opal doesn’t let that stop her (I prompted you this before, DID YOU THINK I WAS JOKING? I HAVE FORESIGHT). 

Then Mako excitedly says that they might make it to regionals, and everyone gets mad at him because he ruined it. 

:( korra’s gonna get BETTER and THEN she can dance, don’t ruin it man

it’s okay tho we can do ot3 dancing…as long as kataang parallels keep coming…

lokfanatics:

And then we have these shots of Kuvira from the promo.

geneslamm asked: She's not evil she's just looking sassy cuz she beat someone in a sick dance competition. Book 4 is all about a dance contest. That's why it's called BALANCE.

haha, works for me!

book 4: footloose

because the one ep in atla wasn’t enough

swan2swan asked: Gonna give the benefit of the doubt and say that they're cracking down on rioters and looters from Ba Sing Se. Though the angle is rather sinister...but maybe she's just being really stern. Maybe she's gonna have to be curbed...or...or...I got nothing.

well you never know…:/

but yeah just that second screenshot looks way too damn…villainess :/

:////

swan2swan asked: SHE'S A FRIENDLY LESBIAN. SHE'S A VERY FRIENDLY LESBIAN. THAT'S ALL SHE IS. THAT'S ALL SHE IS. *crying*

:(

DUDE ARE WE SURE SHE’S THE SAME PERSON DOING THE METALBENDING DANCING THO I JUST KINDA DON’T WANT TO BELIEVE THAT…

LIKE MAYBE SHE HAS A TWIN AND HER TWIN IS THE AWESOME FRIENDLY LESBIAN DANCER AND THAT’S WHY THEY LOOK SIMILAR?

THAT COULD BE RIGHT?

RIGHT???

theme